Ik Munda Ik Kudi De Piche Kafi Der Ton Ja Reha Si,
Kudi: Ve Tenu Samaj Nai Aundi, Teri Maut Ae Tenu Ajj Bula Rahi,
Tenu Darr Nai Lagda Meri Bebe Vi Piche-Piche Aa Rahi,
Munda: Assi Aashiq Ha Khandaani, Sade Bajurg Vi Apna farz Nibha RaheNe,
Fikar Na Kar Teri Bebe Piche Sade Bapu Hori Vi Aa Rahe Ne…
Adult,Funny, Urdu Poetry, Faraz SMS, Romantic SMS, Send Free SMS.
Showing posts with label Boys Vs Girls SMS Jokes. Show all posts
Showing posts with label Boys Vs Girls SMS Jokes. Show all posts
3.30.2012
3.06.2012
Ladki Patane Ka Formula
Ladki Patane Ka Formula,
New Ladki Patane Ka Formula Latest Ladki Patane Ka Formula Best Ladki Patane Ka Formula
Formula no.1 Ladki ko pehale deko aur jab vo apko deke to usse ishara maro ki uske gaal par kuch hai, aur jab vo gaal ko saaf kare to isshare se bolo is gaal par nahi baju k gaal par hai, This is best formula in the World TRY IT.
Formula no.2- Ladkiya agar grup me ho to ap unhe (Jinhe Patana hai) hi dekhte rhe, aisa krne se wo bhi ap k taraf attract ho jayegi.Formula
no.3 – Ladkiyo se jab...
New Ladki Patane Ka Formula Latest Ladki Patane Ka Formula Best Ladki Patane Ka Formula
Formula no.1 Ladki ko pehale deko aur jab vo apko deke to usse ishara maro ki uske gaal par kuch hai, aur jab vo gaal ko saaf kare to isshare se bolo is gaal par nahi baju k gaal par hai, This is best formula in the World TRY IT.
Formula no.2- Ladkiya agar grup me ho to ap unhe (Jinhe Patana hai) hi dekhte rhe, aisa krne se wo bhi ap k taraf attract ho jayegi.Formula
no.3 – Ladkiyo se jab...
2.28.2012
Banta: Kal Muje 1
Banta: Kal Muje 10 logo be Peeta.
Santa: Phir tune k ya kiya?
Banta: Maine kaha salon Ek-Ek karke aao.
Santa: Phir?
Banta: Phir k ya, Salon ne ek-ek karke dubara Peeta
Santa: Phir tune k ya kiya?
Banta: Maine kaha salon Ek-Ek karke aao.
Santa: Phir?
Banta: Phir k ya, Salon ne ek-ek karke dubara Peeta
aj pehli bar tm class mein
Professor to student:
Aj pehli bar tm class mein baten kar rahey ho hamesha tum nzren jhuka k meri baten sunte thy..
Kia hogya hai tmhen?
.
.
.
.
.
.
Student:Sir, Aj mera sms package khtm hogaya hai..:p
<('.')
/"/> tXt
_/"\_K죣€r
Aj pehli bar tm class mein baten kar rahey ho hamesha tum nzren jhuka k meri baten sunte thy..
Kia hogya hai tmhen?
.
.
.
.
.
.
Student:Sir, Aj mera sms package khtm hogaya hai..:p
<('.')
/"/> tXt
_/"\_K죣€r
I'm not sad for being single rather
I'm not sad for being single rather :-O
.
.
.
I'm thinking of her who is single because of me..:-p
.
.
.
.
Awwwh..
"bechaarii" ;-)
bhatak rHi h0 gi :-p
.
.
.
I'm thinking of her who is single because of me..:-p
.
.
.
.
Awwwh..
"bechaarii" ;-)
bhatak rHi h0 gi :-p
Side effect of Studying 2 much:
Side effect of Studying 2 much:
A Guy Went To A Resturant, He Wanted To See The Menu But He Forgot WhAt It Is Called;
He Asked Waiter,
"Syllabus Lana Zra";-)
A Guy Went To A Resturant, He Wanted To See The Menu But He Forgot WhAt It Is Called;
He Asked Waiter,
"Syllabus Lana Zra";-)
Pen hai
How to disturb...'''
Boy:Pen hai?
Girl:nai hai.
Boy:Pen hai pen?
Girl:kaha na nahi hai.
(thori dare bad)
Boy:pen hai pen?pen?
Girl:kitni bar kahun nahi hai.
ab dubara pucha to hathoray say sar phar dungi.
Boy:Hathora hai?
Girl:nahi..
Boy:Acha phir pen hai pen??
Boy:Pen hai?
Girl:nai hai.
Boy:Pen hai pen?
Girl:kaha na nahi hai.
(thori dare bad)
Boy:pen hai pen?pen?
Girl:kitni bar kahun nahi hai.
ab dubara pucha to hathoray say sar phar dungi.
Boy:Hathora hai?
Girl:nahi..
Boy:Acha phir pen hai pen??
2.27.2012
Serious Comedy
Serious Comedy:
Girl:
Ma tmhain apna dil nhi de skti.
Boy:
Ma itni ooper ka soch bhi nhi raha
Jin ko smjh aya forward kr den baki bachay pogo channal dakhain.
Girl:
Ma tmhain apna dil nhi de skti.
Boy:
Ma itni ooper ka soch bhi nhi raha
Jin ko smjh aya forward kr den baki bachay pogo channal dakhain.
2.25.2012
Kuch is tara dosti nibayenge
Kuch is tara dosti nibayenge,
Nokri na mili to bilkul nahi ghabraenge,
Dono station pr chaye ki dukan lagayenge,
Tum chaye banana
Hum chaye chaye chilayenge..
Nokri na mili to bilkul nahi ghabraenge,
Dono station pr chaye ki dukan lagayenge,
Tum chaye banana
Hum chaye chaye chilayenge..
Jab tum ko fone karo tum Shave kar rahe hote ho
GirL:
Jab tum ko fone karo tum Shave kar rahe hote ho
Tm din mei kitni Shave karte ho?
Boy
30 se 40
GirL:
Kya tum PaGaL ho?
Boy:
Nahi Main
"Naeei" hon
Jab tum ko fone karo tum Shave kar rahe hote ho
Tm din mei kitni Shave karte ho?
Boy
30 se 40
GirL:
Kya tum PaGaL ho?
Boy:
Nahi Main
"Naeei" hon
2.20.2012
Yeh ladki
Yeh ladki
Uffff
Ya Allah
ItnI sundar
Haye
ItnI smart
Oye hoye
ItnI mast
Haye main mar janwan
ItnI cute
Itni IntellIgent
ItnI lovable
Aur kItnI sweet hai
WARNING: Iss msg ke sabhi shabd farzii hai.
Inka hamari duniya se koi talaq nahi hai.
eslia aisi chizon par dhyan na de
Uffff
Ya Allah
ItnI sundar
Haye
ItnI smart
Oye hoye
ItnI mast
Haye main mar janwan
ItnI cute
Itni IntellIgent
ItnI lovable
Aur kItnI sweet hai
WARNING: Iss msg ke sabhi shabd farzii hai.
Inka hamari duniya se koi talaq nahi hai.
eslia aisi chizon par dhyan na de
Boy to Girlfriend
Boy Apni Girlfriend Se:-
Yu Mat Kheench Tu Mujhe Apni Taraf Sanam..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Branded T-Shirt hai..
Phat Gayi to Bahut Pitegi, Maa kasam..!!
Yu Mat Kheench Tu Mujhe Apni Taraf Sanam..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Branded T-Shirt hai..
Phat Gayi to Bahut Pitegi, Maa kasam..!!
2.18.2012
ALL CARDS ACCEPTED
waiter: ur bill sir.
boy: take my card
waiter: but sir this is student card
boy: tu phir baher kya mazaak me likha hy
\”ALL CARDS ACCEPTED\”
boy: take my card
waiter: but sir this is student card
boy: tu phir baher kya mazaak me likha hy
\”ALL CARDS ACCEPTED\”
2.15.2012
Jab koi larki ghar se bhag ker shadi krny ki
Jab koi larki ghar se bhag ker shadi krny ki
dhamki dy to us k ghar walo ko chahye k us ki tind kerwa dain..
5 maheny tak bhagny ka naam nahi ley gi or agar
uska boy friend dekh ly ga to wo khud hi bhag jaye ga.
ZUBAIDA AAPA K LOVE MARRIAGE CONTROL TOTKEY
dhamki dy to us k ghar walo ko chahye k us ki tind kerwa dain..
5 maheny tak bhagny ka naam nahi ley gi or agar
uska boy friend dekh ly ga to wo khud hi bhag jaye ga.
ZUBAIDA AAPA K LOVE MARRIAGE CONTROL TOTKEY
2.11.2012
"Teri Yaad Mein Baith Kar Kia Ajab Likh Raha Hoon"
Teri Yaad Mein Baith Kar Kia Ajab Likh Raha Hoon
Tery Hussan-o-Jamal Pe Ek Manzil Likh Raha Hoon
Ye Zulfain Jesy Sawan Ki Ghata Hain
Teri Zulfon Ko Main Chandani Raat Likh Raha Hoon
Chaand Se Chehry Par Sitaron Jesi Chamakti Aankhein
Tery Til Ko Hussan Ka Pehry Daar Likh Raha Hoon
Rukhsaar Hain Tery Jaisy Gulaab Bikhry Hain
Tery Honton Ko Kali Bahaar Likh Raha Hoon
Ye Muskurana Aur Muskura Kar Dekhna Tera
Kamaan Se Nikla Hua Teer Be-Awaz Likh Raha Hoon
Tu Bol Uthey To Har Lafz Se Khushboo Aye
Teri Har Baat Ko Sanad-e-Dildaar Likh Raha Hoon
Tery Hussan Ki Kia Tareef Karoon Main Bayan?
Tujhe Tohfa-e-Qudrat Ka La Jawab Likh Raha Hoon
Laakhon Hain Magar Humsa Nahi Zamany Mein Talabgaar
Tujhe Apna Bananey Ki Dua Khuda Se Bar Bar Likh Raha Hoon
1.23.2012
Q K Aj Meri Bike kharab Hai Begairto
Ye Kya Ho Raha Hai,
Kya Hum Ne Azadi Is Liay HasiL Ki Thi k Sab Boys Aj K Din Awara Gardi Krain.
Logon kO Hoot Krain,
GirLs kO Tang Krain,
Nahi Na..
To Chlo Shabash Saaray Ghar Betho,
Q K Aj Meri Bike kharab Hai Begairto.
Kya Hum Ne Azadi Is Liay HasiL Ki Thi k Sab Boys Aj K Din Awara Gardi Krain.
Logon kO Hoot Krain,
GirLs kO Tang Krain,
Nahi Na..
To Chlo Shabash Saaray Ghar Betho,
Q K Aj Meri Bike kharab Hai Begairto.
1.22.2012
"Youn khatam kr chuky ho tum Rasm-e-Dosti"
Youn khatam kr chuky ho tum Rasm-e-Dosti,
Ay Dost..!!
.
.
Jaisy hum ne tumhari Gaand Mar Ke paisy Na Diye Hon
('-')
<))>_||_LO DUSSO YAR...
Ay Dost..!!
.
.
Jaisy hum ne tumhari Gaand Mar Ke paisy Na Diye Hon
('-')
<))>_||_LO DUSSO YAR...
Subscribe to:
Posts (Atom)
Best Islamic Lailatul Qadar Beautiful Sms, Text Messeges Urdu Quotes
Here are some Best Islamic Lailatul Qadar Beautiful Sms, Text Messages Urdu Quotes that you will really love. Shab Qadr SMS – Laylat-ul-Q...
-
Latest love sms in urdu and english Kisi roz tum ko bhe meri bohot yaad aai gee, mager us din bohot daer ho jai gee , tum m...
-
http://urdusmscenter.blogspot.com/ aisa toota hai tamannaaon ka pindaar ke bass..... dil nay jheelay hain muhabbat main wo azaar ke ba...
-
I Love My Dad Dua is only 4 my DAD….:-) Ay KHUDA, Mery ami abu ko Sehat or Tandrusti atta Farma Un ki tamam pareshanion ko ...
